Välkommen till vårt innebandylag för tjejer födda 2011–2012! 🏑💙
Hos oss står gemenskap, glädje och utveckling i fokus. Vi tränar tillsammans, har kul och utvecklas både som spelare och lagkamrater. Oavsett om du spelat innebandy länge eller vill prova något nytt är du varmt välkommen till vårt lag!
Vi tränar tisdagar och torsdagar mellan kl 18:30-20:00.
Kom och träna med oss inför höstsäsongen!